Melodika

Melodika
W połowie maja 2015, Melodika, zadebiutowała na jednych z najbardziej prestiżowych targów sprzętu audio w Europie – Hi-End show w Monachium.




Celem marki Melodika jest zdobycie konkurencyjnej przewagi na rynku audio-video w segmentach: konsumenckim oraz instalacyjnym.

Klient.
Produkty Melodika skierowane są do klientów zarówno indywidualnych jak i biznesowych. Celem marki Melodika jest zaspokojenie wymagań klientów, którzy ponad technologię cenią sobie sam przekaz audiowizualny dostarczający rozrywki na najwyższym poziomie. Dlatego produkty Melodiki zostały stworzone w taki sposób, aby jak najwierniej oddać zarejestrowany obraz i dźwięk zapewniając tym samym wysokiej klasy rozrywkę.

Produkt.
Niejednokrotnie tworzenie bardzo skomplikowanych rozwiązań technologicznych stosowanych w sprzęcie i akcesoriach audio-video podraża znacząco ich koszt, zupełnie niewspółmiernie do osiąganych rezultatów w postaci wierności jakości przekazu audiowizualnego. Z drugiej strony najtańsze dostępne na na rynku produkty wytwarzane są często z najgorszej klasy podzespołów.

Jakość produktów Melodiki stanowi odpowiedź na oczekiwania Klientów, którzy poszukują produktów opartych o sprawdzone rozwiązania, a przy tym wytworzonych z ponadprzeciętnej jakości materiałów z należytą starannością.